Service is bij ons van groot belang voor onze klant. Als de bril niet goed zit kunt u gerust even binnen komen. Wij helpen u graag met het bijstellen van uw bril. Ook geven wij uw bril graag een poetsbeurt, indien de bril vies is. Zijn uw neuspads versleten of zelfs afgebroken kunt u gerust langs komen voor nieuwe neuspads. Ook als er andere problemen zijn met de glazen of het montuur kunt u gerust langskomen en wij helpen u graag met uw probleem.

Als er een probleem is of uw twijfelt, aarzel dan niet om (zo snel mogelijk) langs te komen. Zo kunnen wij uw probleem ook zo goed en snel mogelijk voor u oplossen. Dit ook in verband met garantie bij de betreffende fabrikant van het artikel.

Het kan zijn dat een probleem niet altijd even goed of snel opgelost kan worden wegens garantie of de mate van problemen met de bril, maar wij proberen onze uiterste best te doen om uw probleem te verhelpen. Het regelmatig terug zien van de klant voor een servicebeurt vinden wij helemaal niet erg. Wij vinden het juist geruststellend en prettig om de klant regelmatig te zien, niet alleen om de conditie van de bril of lenzen bij te houden, maar ook om te weten hoe het met onze klant is. En een probleem oplossen is voor ons meestal een kleine moeite, maar voor u misschien wel een groot verschil.